
Турлюн Тамара Іванівна
Предмети, які викладає: Всесвітня історія 7,8,9 класи
Історія України 5,7,8,9 класи
Правознавство 9 клас
Педагогічне кредо: “Справжня школа – це царство діяльної думки , а школяр не пасивний об’єкт навчання і виховання , а активна творча сила , активний учасник оволодіння знаннями” ( В. Сухомлинський).
Методична проблема: Формування життєвих компетентностей в процесі викладання історії та права, шляхом впровадження інноваційних технологій
.

Хомовська Наталія Миколаївна
Предмети, які викладає: Історія – 6 клас, 10 клас, 11 клас.
Громадянська освіта – 10 клас.
Культура добросусідства – 5 клас, 6 клас.
Образотворче мистецтво – 5 клас, 6 клас, 7 клас
Педагогічне кредо: «Лише той учитель, хто живе так, як навчає». (Г. Сковорода)
Методична проблема: Впровадження інноваційних технологій в процесі викладання предметів суспільствознавчих дисциплін.

Олійник Алла Володимирівна
Предмети, які викладає: Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас;
«Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)» 6 клас;
Історія України 7-11 класи; Всесвітня історія 7-11 клас;
Громадянська освіта (інтегрований курс) 10 клас; «Основи правознавства» 9 клас.
Проблема: Формування пізнавальних цінностей на уроках історії шляхом запровадження інтерактивних та інноваційних технологій
Педагогічне кредо: Праця, оптимізм, самовдосконалення – запорука життєвого успіху

Поліщук Алла Володимирівна
Предмети, які викладає: історію, географію, курс «Культура добросусідства», ЗЗФНВР, бібліотекар в філії «Цибулівська ЗШ».
Кредо: «Кожен повинен пізнати свій народ і в народі пізнати себе».
Проблема: «Формування громадянської компетентності учнів особистісно-орієнтованим шляхом».

Скляренко Ніна Борисівна
Предмети, які викладає: історію, правознавство, етику, педагог-організатор.
Кредо: «Дорога в тисячу миль починається з першого кроку».
Проблема: « Розвиток критичного мислення і гуманістичного світогляду на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін».

Суботінова Наталія Олександрівна
Предмети, які викладає: історія, правознавство, 5-9 класи;
Педагогічне кредо : “Ми повинні самі вірити в те, чому вчимо наших дітей.” Вудро Вільсон
Методична проблема: “Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках історії”.