Методичне об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін

 Турлюн Тамара    Іванівна

Предмети,  які    викладає:   Всесвітня історія 7,8,9 класи

                                         Історія  України 5,7,8,9 класи

                                         Правознавство    9 клас   

Педагогічне кредо: “Справжня школа – це  царство діяльної думки , а школяр не пасивний об’єкт навчання і виховання , а активна творча сила , активний учасник оволодіння знаннями” ( В. Сухомлинський).

Методична проблема: Формування життєвих компетентностей в процесі викладання  історії та права, шляхом впровадження інноваційних технологій

.

Хомовська Наталія Миколаївна

Предмети, які викладає:  Історія – 6 клас, 10 клас, 11 клас.

Громадянська освіта – 10 клас.

Культура добросусідства – 5 клас, 6 клас.

Образотворче мистецтво – 5 клас, 6 клас, 7 клас

Педагогічне кредо:         «Лише той учитель, хто живе так, як навчає». (Г. Сковорода)

Методична проблема:   Впровадження інноваційних технологій в процесі викладання предметів суспільствознавчих дисциплін.

Олійник Алла  Володимирівна

Предмети, які викладає:     Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас;

«Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)» 6 клас;

Історія України 7-11 класи; Всесвітня історія 7-11 клас;

Громадянська освіта (інтегрований курс) 10 клас; «Основи правознавства» 9 клас.

Проблема: Формування пізнавальних цінностей на уроках історії шляхом запровадження інтерактивних та інноваційних технологій

Педагогічне кредо: Праця, оптимізм, самовдосконалення – запорука життєвого успіху

Скляренко Ніна  Борисівна

Предмети, які викладає:  історію, правознавство, етику, педагог-організатор.

Кредо:   «Дорога в тисячу миль починається з першого кроку».

Проблема: « Розвиток критичного мислення і гуманістичного світогляду на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін».

 

Суботінова Наталія Олександрівна

Предмети, які викладає:  історія,   правознавство, 5-9 класи;

Педагогічне кредо : “Ми повинні самі вірити в те, чому вчимо наших дітей.” Вудро Вільсон 

Методична проблема: “Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом   впровадження інтерактивних технологій на уроках історії”.