
Столбова Валентина Дмитрівна
вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: «Формування навичок самоосвітніх компетентностей на уроках мови та літератури».
Педагогічне кредо: «Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років».

Музичок Алла Володимирівна
вчитель української мови та літератури Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури як засіб самопізнання, саморозвитку особистості».
Педагогічне кредо: «Така дісталась вже нам робота,
Є в ній і радість, та є й турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі».

Ларіонова Олена Миколаївна
вчитель зарубіжної літератури Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: «Розвиток комунікативних компетентностей учнів як засіб самореалізації у суспільстві».
Педагогічне кредо: «Уміння спілкуватись – найвища формула досягнення успіху» (Т. Рузвельт)

Єремєєва Ольга Олександрівна
учитель англійської мови та зарубіжної літератури Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Кваліфікаційна категорія – спеціаліст I категорії
Педагогічне кредо: «Учитель і учень ростуть разом»

Хомутова Любов Володимирівна
вчитель української мови та літератури Дмитрівської філії Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: «Формування комунікативних компетентностей учнів шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання».
Педагогічне кредо: «Пізнавати нове, вірити в дитину і радіти життю».

Дронова Аліна Олегівна
вчитель англійської мови Дмитрівської філії Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Розвиток фонетичних навичок учнів шляхом використання інтерактивних вправ».Педагогічне кредо: «Ми навчаємо не для школи, а для життя»

Тюріна Марина Кюруглиївна
учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Дмитрівської філії Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Нетрадиційні форми роботи на уроках української мови та літератури як дієвий засіб підвищення його ефективності».
Педагогічне кредо: «У всьому починати з себе, бути взірцем та любити вихованців».

Костенко Тетяна Володимирівна
вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Цибулівської Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Використання інтерактивних форм і методів роботи на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури як спосіб формування компетентної особистості».
Педагогічне кредо:

Кондрашенко Тетяна Григорівна
вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Цибулівської філії Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Використання інноваційних технологій навчання на уроках мови та літератури як шлях формування компетентностей особистості учня».
Педагогічне кредо: «Навчання може стати для дітей цікавою справою, якщо воно осяяне яскравим світлом думки, почуттів, творчості, краси, гри» (В.Сухомлинський)

Галаган Альона Вікторівна
вчитель англійської мови Цибулівської Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Розвиток діалогічного мовлення та комунікативних здібностей на уроках англійської мови».
Педагогічне кредо: «Вчитель вчить інших допоки навчається сам».

Мельник Леонід Федорович
вчитель української мови і літератури Іванковецької філії Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Формування життєвих компетентностей учнів на основі аналізу художнього твору».
Педагогічне кредо: «Місія вчителя – долати хаос світлом власного серця, творити гармонію через утвердження істини, краси засобами благородного слова».

Мельник Ірина Анатоліївна
вчитель української мови і літератури Іванковецької філії Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Методична проблема: «Розвиток комунікативних компетентностей на уроках української мови та літератури».
Педагогічне кредо: «Немає нічого, чого б не міг досягти сильний духом» (Еразм Роттердамський)

Гордова Інна Георгіївна
вчитель зарубіжної літератури, англійської мови Іванковецької філії Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом використання інноваційних технологій».
Педагогічне кредо: «Головне – навчити дітей мислити».

Ємельянова Світлана Сергіївна
вчитель англійської мови Іванковецької філії Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: «Формування в учнів особистісних потреб володіння іноземною мовою – одне з джерел мотивації при її вивченні».
Педагогічне кредо: «Для того, щоб навчити дітей, потрібно викликати в них інтерес до предмета».

Хомовська Наталія Миколаївна
вчитель історії Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: “Впровадження інноваційних технологій в процесі викладання предметів суспільствознавчих дисциплін”.
Педагогічне кредо: «Лише той учитель, хто живе так, як навчає». (Г. Сковорода)

Турлюн Тамара Іванівна
вчитель історії Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: “Впровадження інноваційних технологій в процесі викладання предметів суспільствознавчих дисциплін”.
Педагогічне кредо: «Лише той учитель, хто живе так, як навчає». (Г. Сковорода)

Олійник Алла Володимирівна
вчитель історії Іванковецької філії Дмитрівського ліцею імені Т. Г. Шевченка
Методична проблема: “Формування пізнавальних цінностей на уроках історії шляхом запровадження інтерактивних та інноваційних технологій”.
Педагогічне кредо: Праця, оптимізм, самовдосконалення – запорука життєвого успіху

Суботінова Наталія Олександрівна
вчитель історії Дмитрівської філії Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка
Педагогічне кредо : “Ми повинні самі вірити в те, чому вчимо наших дітей.” Вудро Вільсон
Методична проблема: “Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках історії”.